תקציב רגיל
תקציב רגיל הינו תקציב שמוגבל לשנת כספים
שנה שתחילתה ב- 1.1 וסיומה ב - 31.12.
המחלקה אחראית לניהול ובקרת הפעילות הכספית השוטפת השנתית במסגרת התקציב המאושר במליאת המועצה.
ניהול התקציב הרגיל
ליווי וקליטה ממוחשבת של התקציב הרגיל המאושר במליאת המועצה.
רישום ביצוע ומעקב אחר כל הכנסות הרשות המקומית ממשרדי ממשלה, מוסדות ציבור, בתי ספר, גני ילדים, תושבים ועוד.
רישום ביצוע ומעקב אחר כל הוצאות הרשות המקומית בפעולותיה השונות מול מוסדות, קבלנים, ספקים ונותני שירותים למיניהם, בנקים, הלוואות וכד'.
בקרה ובדיקת ביצוע של כל הכנסות והוצאות הרשות המקומית מול התקציב הרגיל ביחס לתקופת הביצוע היחסית והשנתית.
התאמות – מול ספקים, בנקים, משרדי ממשלה, מוסדות ועוד.